×

Wij helpen je ook als je een klacht hebt!

Onze Klachtprocedure

 

Wat kun je als eerste doen?

Als klant wil je natuurlijk tevreden zijn over de diensten of producten die je bij ons afneemt. Wij zetten er ons in ieder geval volledig voor in om jou ook tevreden te houden. Helaas kan het soms voorkomen, dat je toch niet tevreden bent over één van onze diensten of producten, of misschien wel onze service of support. Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten, zodat wij zo snel mogelijk tot een oplossing kunnen komen. Dit kan telefonisch via 085 – 016 10 82, via onze live chat, WhatsApp (06-26702321), of via een e-mail aan support@imhosted.nl. Deze e-mail wordt in ons systeem direct opgenomen als supportticket. Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 23.00 uur.

Niet tevreden met het antwoord?

Stuur dan een e-mail aan klacht@imhosted.nl en vermeld bijvoorbeeld het nummer van het betreffende supportticket, de naam van de supportmedewerker, de datum waarop je klacht het eerst hebt ingediend en om welke dienst of product je klacht gaat. Onze eigen klachtbehandelaar zal zo onafhankelijk mogelijk en serieus jouw klacht bekijken. Je krijgt binnen twee dagen een antwoord.

Kom je er met ons toch niet uit?

Dat is natuurlijk heel vervelend, maar als consument kun je dan toch jouw klacht melden bij het onafhankelijke Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr) van de Europese Commissie.