×

Herinneringen

Open & transparant| Direct geregeld

Elke dag te bereikbaar van 09:00 tot 23:00

Kom je er online niet uit? Bekijk dan op onze support pagina hoe je gratis contact met onze collega’s op kunt nemen.

Alles over herinneringen

1. Voor het vervallen van betaaldatum

  1. Je ontvangt 14 dagen voor de (nieuwe) betaaldatum een mailtje van ons dat er een factuur klaarstaat in je klantomgeving
  2. Je ontvangt 7 dagen voor de (nieuwe) betaaldatum nogmaals een mailtje dat je factuur klaarstaat in je klantomgeving

2. Na het verlopen van de betaaldatum

    1. Je ontvang 1 dag na verlopen van de betaaldatum een eerste herinnering per mail om binnen 7 dagen te betalen
    2. Je ontvangt 7 dagen na verlopen van de betaaldatum een tweede herinnering per mail. Betaal deze binnen 24 uur om extra kosten te voorkomen
    3. 8 dagen na het verlopen van de betaaldatum komen er € 15,00 administratiekosten bovenop je factuur. Betaal direct!
    4. 9 dagen na het verlopen van de betaaldatum worden je diensten bij ons geblokkeerd. Betaal direct om de blokkering op te heffen!
    5. 14 dagen na het verlopen van de betaaldatum geven wij de vordering uit handen aan onze gerechtsdeurwaarder. LET OP: dit brengt veel hogere kosten met zich mee. Probeer dit te voorkomen.

3. Factuur al betaald en toch herinnering ontvangen

Het kan voorkomen dat een herinnering van ons en jouw betaling elkaar gekruist hebben. Onze excuses hiervoor. Is de betaling door ons ontvangen dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen

4. Voorkomen betalingsproblemen

Het kan iedereen overkomen dat het betalen van die ene factuur even net niet uitkomt. Wij bieden je daarom mogelijkheden je hierbij te helpen. Kijk hiervoor op onze pagina https://imhosted.n/betalingen

Kom je ergens niet uit of ervaar je andere problemen met betalen, neem dan altijd even telefonisch contact met ons op. Wij helpen je graag problemen te voorkomen. Bel: 085 – 016 10 82 (7 dagen per week van 9.00 tot 23.00 uur bereikbaar).