×

Informatie over facturen

homepage op apparaten 1 1

Open & transparant| Direct geregeld

Elke dag te bereikbaar van 09:00 tot 23:00

Kom je er online niet uit? Bekijk dan op onze support pagina hoe je gratis contact met onze collega’s op kunt nemen.

Factuurprocedure

  1. Zodra je bij ons een dienst bestelt, wordt hiervan een factuur in je klantomgeving gezet
  2. Koop je een product bij ons, dan staat de factuur hiervan in je webshop-account
  3. Voor verlenging van je dienst (abonnement) wordt telkens een nieuwe factuur aangemaakt
  4. Een eerste bestelling van een dienst dient altijd direct voldaan te worden via iDeal, PayPal of één van de andere aangegeven mogelijkheden
  5. Een verlenging van een dienst (abonnement) kent een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum
  6. Je ontvangt voor facturen van een verlenging van abonnementsdiensten altijd vooraf per e-mail bericht met een link naar de factuur
  7. In je klantomgeving vindt je altijd een overzicht van alle betaalde en/of openstaande facturen
  8. Facturen voor bijzonder diensten op basis van een offerte, zoals het bouwen van een website, ontvang je op het tijdstip dat dienst door ons geleverd is of gaat worden
  9. Op onze facturen vindt je alle belangrijke gegevens betreffende de dienst, of het product en onze bedrijfsgegevens terug
  10. Ook staat op onze facturen het btw bedrag aangegeven
  11. Mogelijk kunnen er ook administratiekosten, orderkosten, heraansluitingskosten en/of verzendkosten worden vermeld
  12. Vragen over je facturen kun je altijd stellen aan onze afdeling administratie: administratie@imhosted.nl of telefonisch op 085 – 016 10 82

Slotnota

  1. Als je besluit je diensten bij ons te beëindigen, ontvang je van ons altijd nog een slotnota
  2. Na beëindiging zullen wij eventueel resterende kosten en/of tegoeden verwerken in de slotnota
  3. Na verzending van de slotnota, zullen wij eventuele tegoeden binnen 14 dagen terugstorten op de rekening die bij ons bekend is
  4. Mocht er nog een verschuldigd bedrag resteren, verzoeken wij je die binnen 14 dagen na ontvangst van de slotnota te voldoen
  5. Je ontvangt ook een slotnota als je slechts een enkele dienst beëindigd. Dat is dan een slotnota van die desbetreffende dienst
  6. Voor afgenomen domeinnaam/domeinnamen, Online Opslag en voor SSL Certificaten kunnen wij geen creditering doen
  7. Voor deze diensten (punt 6) moeten wij voor jou altijd langdurige verplichtingen bij andere instituten aangaan. Restitutie is dan niet meer mogelijk
  8. Heb je vragen over je slotnota, dan kun je terecht bij onze afdeling administratie: administratie@imhosted.nl of telefonisch via 085 – 016 10 82